söndag, november 11, 2007

leave my man alone.

13:38

igår var jag hemma hos Manuelita och firade att hon fyller 20 på måndag. vi gjorde mat och träffade hannes familj och maten blev underbar och vi fick lemonpie och kaffe till efterrätt. allt var jätteyummy och vi åt tills vi stod i fyra hörn. jag fick prata lite spanska också och lyckades väl att inte trassla in mig helt totalt. det var så länge sen och jag hoppas verkligen att sommarjobbi Spanien blir av i sommar, för att jobba, tjäna pengar OCH prata spanska? jatack!


efter att Banana hade kört oss hem till Göteborg (Mikkis tog oss till Hindås, applåder och fanfarer åt båda bilförarna som genomförde två mycket eleganta körningar. :)) och vi hade mött upp folk på McDonalds vi skulle träffa skulle vi gå till Nef. det var iskallt ute och jag hade i min enfald tagit på mig mina skor som liknar ballerinaskor (jamen de är ju så SÖTA! och jag hade klänning på mig och pallade inte med högklackat och klänning och gympaskor? nej, inte igårkväll i alla fall.) så mina tår frös ganska snart till is och tappade känseln. smått tjurig när det visade sig att folk inte ville gå till Nef pga. kö och sen velades det tills det bestämdes att vi skulle till Gretas. "TJOHO!" tänkte jag och mindre bra musik den kvällen, men helt okej ändå. :)


och visst är det fult att vara avundsjuk (speciellt på vänner, jag veeet!), men det är jag. bara.. vad fan liksom? kind of depressing bara. och jag känner mig orättvis och det är jag säkert också, men kan inte hjälpa det. det verkar ju så lätt. lite deppig idag på grund av det. bleh. >.<

nu ska jag ner och duka. massa handboll i eftermiddag, plus lite Louice, och sen farfar&kusin&mamma. bra. :)

Inga kommentarer: