lördag, november 10, 2007

come over to my place.

11:52

sitter i bror lägenhet i Skövde, solen skine roch det är snö ute, DET ÄR SNÖÖÖ UTE! lyckan igår när jag satt på tåget och vita små flingor började ramla ner var total. sen kom jag på att jag inte precis var vinterklädd, men efter ett tag struntade jag i det och var barnsligt glad i snön istället. :)

igår stod jag förvirrad på Skövde station (och tjuvlyssnade på ett packe militärer. vad gör man inte när man har långtråkigt? :)) innan bror han komma dit och hittade mig. det var tänkt att vi skulle handla sushi och gå hem till honom, men först ville han gå till bokhandel och hämta sin studentlitteratur, så då gjorde vi det. sen yrkade jag på att vi skulle in på H&M och hitta vantar till mig eftersom det var freezing ute. sen ville han ha en mössa, så vi gick til Stadium. efter det gick vi och handlade sushi och han hade ingen film hemma, så vi gick till en videobutik, men där hittade vi ingenting. vi ville se "The bourne ultimatum" men den var inte ut på DVD än. "Det finns en bio här i närheten" sa bror, och så gick vi dit och kollade. Väl därinne bestämde vi oss rakt för "Vi går på "Stardust" och äter sushin inne på bion!" och så blev det. SEN gick vi äntligen hem till hans lägenhet. :) kvällen ägnades sen åt att sitta på Youtube och kolla klipp från Parlamentet och äta mackor med kantarellstuvning på som jag gjorde.

nu ska vi strax åka hem igen.
och jag have this warm, fuzzy feeling in my stomach.
<3

Inga kommentarer: