fredag, november 09, 2007

just remember that the telephone work in both ways.

09:15

blev väckt imorse av att Willys jobb ringde och undrade om jag kunde jobba på fredag idag. jag ringde dem nämligen i veckan och ville jobba idag, men då fanns det ingen tid, så jag bestämde mig för att åka till bror istället. men, eftersom hela den här vrlden går efetr Murphys lag, så hade det blivit tid ledig. men nu är inte jag ledig längre, så det sket sig. attans. saker borde synka varandra lite mer. :P


vaknade efter ett ha slumrat förvirrat i någon timme med ont i huvudet, snuvig och ont i halsen. jahaja. ingen träning för mig ikväll emd andra ord. jag sträcker mig nog till en stillsam promenad i det fallet. suuuck. jag som hade sett fram emot att träna med bror igen. :( men men. här tar vi det lugnt, är förnuftiga och lyssna på kroppen. trots att det är urtråååkigt. >.<

nu ska jag ta tillfället med ledig förmiddag i akt och städa mitt rum som ser ut som tredje världskriget, innan mamma säger något och jag tappar lusten. jag har fått lägenhetserbjudande igen, likadan lägehet i ett annat hus, snälla, ge mig! jag ska packa och sen åka till stan, lämna tillbaka en bok och träffa Banana och Mikkis för att leta present til Manuelita. sen Skövde. det blir en bra fredag känner jag. det regnade förut, men nu lyser solen så smått.

Inga kommentarer: