söndag, oktober 14, 2007

vet du vad kärlek är, så säg det nu.

22:19

inget blev skrivet igår. hela dagen gick utan att jag var hemma i princip. först träning med F98 (och jag var ensam och rätt osäker och vet inte riktigt hur man hanterar nioåriga flickor, men de såg ut att ha kul) och sen träffa Louice och promenad i Kungsbackaskogen. efter att vi gått oss trötta åkte vi hem till henne, lagade vrålgod mat och badade bastu. det var en blöt fläck efter mig och underbart skönt och avslappnande. hem till Hanna på kvällen och drack lite öl och hade det trevligt.


idag har det inte hänt mycket. jag har varit på handbollsmatch, träffat Jesper (som förövrigt var ett bra tag sen. för länge sen. jag blev inte ens trött på hans dåliga skämt. :P), ätit indisk mat och kollat på film. väl hemma igen har jag suttit i vardagsrummet och kollat på TV, och så kom lillebror efetr ett tag och knödde ner sig bredvid. hade honom lutad mot mig och killade honom i nacken och håret i typ en halvtimme. han låg där som ett viljelöst kolli och var varm och bra och jaaa. :) jag <3 lillebror. trots att han är en hemskt tonåring med hormonstormar som uppför sig dummare än vad han är ibland, såklart jag <3 honom.

Inga kommentarer: