måndag, oktober 22, 2007

positiva tankegångar.

22:43

handbollsträning ikväll klart godkänd. många saker som inte riktigt sitter, men även några som kändes helt okej. jag måste tänka bra på mig också, jag kan inte låta mig själv tro att jag är dålig. jag tror, jag vill, jag kan. lite jävlaranamma för sjutton.

jag kommer bli en grym kost- och friskvårdskonsulent. är bäst på att sälja in mig själv. på väg hem på tåget tänkte jag: "Nu smider vi medans järnet är varmt." och ringde och frågade min förtroendemänniska i klubben om han hade tid imorgon vid ett? det hade han. jag ska dit då och promota mig själv och vettig kosthållning. inga jävla piller här inte. kan pojkarna och flickorna lägga ner runt 10 timmar träning i veckan ska de banne mig kunna lägga ner lite tid på att äta ordentligt.


yeye. jag frågade Rosa idag om hon tyckte jag skulle lägga ner runt 800 spänn på ett par nya UFObyxor. hon tyckte det och sa att det är ju bar aatt signa upp sig på lite jobb på Willys. yeah, she's sooo right. :) (och jag vill ha de byxorna. :P)

1 kommentar:

Lillstrumpa sa...

Å du tror inte att jag redan har sett den eller? ;)