tisdag, oktober 23, 2007

höstkyla och solsken.

16:18

dagens föreläsningar var också urtråkig. inte så mycket i början, men sen gick det utför. vad ÄR det med föreläsare och inte kunna säga något annat än det som står på Powerpointen? som sagt är vi läskunniga.
dagens skrivblockskonversation:
A "TORRBOLL!"
J "Han byter tonfall i alla fall."
A "Hur mycket på en skala?"
J "Mer än hon igår..."
A "Men han är fulare!"
J "Sant. Inte lika mycket blont hårsvall."
A "Silverblont i så fall. :)"

vi roar oss så gott vi kan. :P


jag har varit på Aranäs kansli och pratat med Franzén. det var bra, han är bra. kanske får jag hjälpa till med kost och sånt där lite senare/nästa år. det hade varit roligt, väldigt roligt. sen gick jag och tränade. rehab för knäet och axeln och så lite annat vettigt också. duschade när jag kom hem, och inte orkat fixa mig sen dess. håret droppar ner på mina axlar, jag är kall. ska packa ihop mina pinaler och ta mig in till farmor&farfars bostad lite senare. yay, eget hus i en vecka. :)

och så dans ikväll. (lyckopip)

Inga kommentarer: