lördag, oktober 06, 2007

oh produktiva lördag,

11:18

idag vaknade jag innan alarmet gick och kunde inte somna om. typiskt.

nåja. jag har hunnit vara produktiv den korta tiden jag varit uppe. jag har mailat folk och kollat upp shecmat inför nästa vecka, samt undersökt vad för litteratur jag ska ha. jag har till och med gått upp till biblioteket hemma och lånat den ena av två böcker jag behöver. nu sitter jag och tycker att informationsdisken i Kungsbacka bibliotek inte ska vara upptagen hela tiden, för jag vill att de beställer hem en bok till mig. strax ska jag åka med mamma till Forsgläntan och hjälpa till att träna F98. huuu. jag har inte en alltför positiv attityd till det. efter det ska jag försöka gå och inhandla den goda ölen (Clausthaler tror jag den heter) som jag upptäckte förra helgen och sen hem och pyssla inför ikväll när Mikkis ska ha fördelsedagskalas. yay. det ska bli jätteroligt. :)

Inga kommentarer: