fredag, oktober 05, 2007

can you handle me the way I am?

22:11

när jag skrev att jag och Julia skulle ut på dåligheter så tänkte jag mest att vi skulle ut på after work och ta en öl och pratas lite och sen åka hem. istället snurrade vi runt på stan till en affär vi pratat om, handlade saker och gick iväg till nästa affär, stod och velade där en stund, köpte det vi skulle ha och sen begav vi oss fnissande till RumpanBar. där beställde jag öl och hon vin och sen stod vi och pratade som bara vi gör. (oavbrutet och hela tiden och vilt hoppande mellan ämnen.) efter att det var slut begav vi oss till Kelly's på varsin till öl,och där konstaterade vi att vi var veka bägge två,för både hon och jag var lite smått lulliga, jag på typ två öl och hon på en öl och ett glas vin,. så går det när man blir gammal. :P bestämdeoss för att ta oss hem, och tog en härlig promenad genom ett höstkyligt och klart Göteborg till stationen, och varm kram&puss och hejdå.

nu är jag hemma, har tagit reda på vart Forsgläntan ligger och är vråltrött. jag är vek som sagt. ingen hemma i huset utom jag och det känns lite ensamt. hur gör man för att hoppas lagom mycket? jag vet inte riktigt.


jag är på sånt där jobbigt "krama-mig!"-humör.

Inga kommentarer: