onsdag, oktober 10, 2007

långsamhetes lov.

11:21

jga har vrålont i mina triceps. och heela baksidan av benen. och ryggen. och.. (vänta lite, jag ska sträcka på mig och känna efter) nej, inte träningsvärk i magen i alla fall. idag har jag sovit länge och vaknade först runt halv elva. steg upp, upptäckte att jag var tokhungrig och gick ner i köket. nu är jag mätt och nöjd och fortfarande inte riktigt vaken, men jag ska städa rummet, äntligen lite tid över för det.


FÖRRESTEN!
jag skickade ju in någon anmälningstjosan till Svensk Idrottsmedicin om att jag ville bli medlem där, och det fick jag tydligen, för idag låg det brev till mig på köksbordet, med inte en, utan TRE tidningar! TRE tidningar som handlar om träning och idrott och axelskador och knäskador och gud vet allt. jag är lite lätt lyrisk. :) om jag bara vill diskutera främre ledbandsskador på knän den närmaste tiden vet ni vad som har hänt. ;)

Inga kommentarer: