söndag, oktober 21, 2007

like a rising star.

22:04

jag har fått lite städat i mitt rum, gjort den fjantiga antioxidantmätningen (till mitt försvar ska sägas att jag var så openminded jag kunde, men de sa saker som gick emot det jag lärt mig och nej. jag är fortfarande vrålspektisk.) och det enda bra med den var att jag fick en trevlig halvtimmespromenad till Kungsbacka station sen för att bussarna inte gick så att jag kunde åka med dem. när jag kom hem åt jag middag och tog upp böckerna för att skriva infobroschyrer, men då dog min lust. jag satt och tittade på böckerna en stund innan jag gav upp tanken på att få något gjort, stoppade ner dem i väskan igen och cyklade och hyrde film. resten av kvällen har spenderats i den nya lilla vinröda soffan, tittandes på "Step Up" och sen "Fame". gissa om jag är laddad inför dansaerobicen på tisdag. :)


jag har varit ute och slarvat till klockan halv fyra två dagar i rad. jag är toktrött och ska ta mig i säng snart.

Inga kommentarer: