söndag, oktober 21, 2007

för att ni finns, för att ni förstår.

11:45

jag skulle inte vara ut så länge igår, men jag kom hem halv fyra ändå. myskvällen med tjejerna var totalt superunderbart och toppen. otroligt god mat och bra dansfilmer. jag provade en hel del av Bananas kläder, fjantade runt, "dansade" och skrattade. hur härligt är det inte när man känner sig accepterad till tusen? det var tänkt att jag skulle hänga med Manu och hennes bror och hans kompisar ut sen, och det gick inte så bra, för det slutade med att vi vandrade runt i Göteborg i jakt på ett ställe att vara på, men vi hittade ingenting, så vi gick till Centralen. satt och pratade ett tag innan jag hoppade på mitt tåg, åkte hem och slockande.

mycket prat om allt och det mesta igår. bra igår. idag har jag inte så mycket att göra. jag vill städa lite, skriva lite infobroshyrer och sen tänkte jag träna en stund ikväll. och jag ska gå på någon fjantig antioxidantmätning som klubben betalar för att vi ska göra som jag inte litar ett ögonblick på. okej, är det någon som tycker det låter troligt att man ska kunna bedömma mitt kostintag på ett bra sätt genom att belysa en del av min handflata för att få en indikation på antalet karotenoider där? karotenoider är inte ens de viktigare antioxidanterna, det är vitamin C&E! jag är vrålskeptiskt.

Inga kommentarer: