tisdag, oktober 30, 2007

ibland är jag bra dum i huvudet.

07:02

igårkväll när jag hade gått och lagt mig och nyduschad och varm och trött gosat ner mig i sängen för att sova i en sisådär 9 timmar fylldes jag plötsligt av onda aningar - hade inte jag en körlektion inbokad någonstans den här veckan? upp med telefonen och bläddra fram kalenderna och visst. självklart tamejfan. körlektion inbokad klockan åtta på tisdag morgon. jag fick ett smått ryck på mig själv och undrade hur dum i huvudet kan jag vara som bokar in en körlektion klockan åtta en morgon när jag inte börjar skolan förräns klockan ett på eftermiddagen?! jag hatade mig själv och var jättesur. jag avskyr fortfarande mig själv och är jättesur. min sovmorgoooon. :(


jag tänker INTE anstränga mig nog att ens ta på mig vettiga kläder, no sir, här kör vi på mjukisbyxor. efter körlektionen tänker jag åka till farmor och gå och lägga mig i hennes säng. just det.

och jag kommer inte ens ihåg vart jag har lagt min körskolemapp. YNK!

Inga kommentarer: