tisdag, oktober 30, 2007

you and I both.

11:24

jag överlevde min körlektion, gjorde inget överdrivet dumt (bortsett från att vela lite gällande köranvisningar vilket resulterade i att jag plötsligt körde på motorvägen mot Karlstad istället för mot Hjällbo. hoppsan?) och vet att jag måste öva på att inte vara så velig när jag kör. och att inte sitta med foten på kopplingen hela tiden. jag förbannar fortfarande det faktum att vi ingen manuellt växlad bli har hemma så jag kan öva ordetnligt. yeye.

hemma hos farmor&farfar som är hemma från Gran Canaria igen. jag har fått en grön bikini som sitter förvånansvärt bra (hur kan farmor alltid hitta bikini/BH till mig när jag aldrig hittar något själv?) och en svart axelremsväska i lagom storlek med små söta getter på. me love. <3 ska ut med pappa&farfar och äta lunch snart.

vet fortfarande ingenting om jag får lägenheten eller inte. hmm. inte alls pirrig i magen, nejdå. eller jo. ganska mycket. :) trots regntunga skyar imorse så är det klart ljusblå himmel och solen kikar fram. jag har efter att ha gått med halvt avskavt svart nagellack i typ två veckor tagit bort det gamla och ersatt med ett lager baslack, två lager ljuvligt skrimrande ljusrosa lack och ett lager topplack. sånt som kan pysslas med om det blir tid över. :)

Inga kommentarer: