torsdag, oktober 11, 2007

I love Paris in the rain.

20:44

det känns som jag borde skriva något här ikväll, men jag är trött. jag har haft en jättebra föreläsning på eftermiddagen och Göteborg har regnat massa på mig när jag varit utomhus. mitt knä har fuckat sig oupphörligen hela dagen idag och på lunchen var jag iväg och köpte elastisk linda på Apoteket - känns bättre med lite värme och stabilitet. det knastrar. jag tror inte att knän bör knastra. jag måste få det undersökt snart. kruxet är att det verkar inte bli bättre av vila heller (Jesper, jag HAR faktiskt vilat! ta ner ögonbrynen tack. :P), så jag tror jag käkar Voltaren det närmaste och hoppas på det bästa. :)

var iväg och tränade gym idag istället för att springa som en dåre på handbollsträning. tråkigt men förnuftigt. annars har det nbog inte hänt såmycket. jag älskar min "Svensk Idrottsmedicin" och har läst den vid varje ledigt tillfälle idag. :)

nej nu. dusch och godnatt.

1 kommentar:

Louice sa...

Nån gång i framtiden när vi är lediga båda två och av någon outgrundlig anledning har pengar över, ska vi åka till Paris då? Jag kan visa dig gaykvarteren i Le Marais :)

När vill du ses imorgon och vad tycker du att v ska hitta på?

Puss och gull