måndag, september 10, 2007

premenstruella störningar.

22:09

min dag har varit sjukt premenstruell och jag har kategoriskt hatat allting. allting har kategoriskt hatat mig tillbaka också, utom mamma.


alltså - det kan inte finnas någon vettig anledning till att behöva vara såhär förbannat sur varje månad bara för att jag inte fått en bulle i ugnen. jag kan gå med på att det säkerligen varit mycket användbart på stenåldern när man var tvungen att skrämma bort monsterstora vargar och strypa sabeltandade tigrar och gud vet att jag lätt skulle kunna knäcka en tiger nu bara genom att morra åt den, men det finns liksom inga tigrar/vargar att avreagera sig på.

bläää. >.<
jag ska försöka sova bort det här. imorgon ska jag ha körlektion med Roger (ja, här ska banne mig tas körkort. heja mig!) och efter det träning och sen hem och plugga. sen vet jag inte mer.

Inga kommentarer: