måndag, september 10, 2007

halleluja för uppriktiga människor.

13:12

idag känns som en tråkig dag, jag har mest lust att åka hem och lägga mig och sova. typisk måndagmorgon imorse, med ryckvis uppvaknanden av att det regnade så in i bomben mycket utanför och regn på väg till tåget och framme vid skolan så visade det sig att datasalen vi skulle in i var låst och ingen läraredär, för hon var på personalmöte och ingenting funkade, så istället för att söka artiklar och bli klar med det fick vi sätta oss i caféet i B-huset och fika. trevligt i och för sig, men kändes som bortslösad tid.

nåja. vid en stund efter tio kom vi in i salen och jag letade reda på en artikel, mejlade iväg den till mig själv och gick till och letade reda på Teatergatan där jag skrev in mig på körskola och bokade körlektion till imorgon. sen åkte jag till farmor&farfar. nu kan jag inte öppna artikelfanskapet jag mejlat och därmed inte heller läsa den. och måste ringa till en människa som jag inte känner för VFU. jag som älskar att ringa människor jag inte känner. notera ironin. fcuk.


neeeeej. idag känns bara jobbig. jag vill sova mig igenom hela dagen till imorgon istället.

Inga kommentarer: