tisdag, september 04, 2007

min självkänsla är inte vad den brukade vara, men snart återuppstoden.

23:28

jag har tränat på lillebrors tränings, sprungit en stund innan och sen lite fotarbete. sedan skott och allt känns avigt och stelt och inget riktigt flyt i någonting utom löpningen. hav förtörstan, det kommer. lite svårt att inte gräva ner sig att att det går knaggligt just nu, men jag jobbar på det. ska ta ett gympass imorgon och avsluta det med krafttag med Sanna. så vet jag att hennes massa energi kommer smitta av sig och jag kommer gå därifrån glad.

ingen schemalagd skola imorgon heller. jag klarade av att läsa min 68 sidor engelsk litteratur under dagen och ska hoppa på den svenska imorgon, och försöka kolla upp en teori som jag ska göra grupparbete om. rivstart med skolan, verkligen, men det känns bara skönt att vara igång och att äntligen ha något att göra, äntligen händer det saker.

idag har jag varit duktig och vuxen och flyttat över pengar till e-sparkontot från mitt andra konto. jag blir nervös, jag är inte van att ha så mycket pengar och känner helst för att ha dem på ett säkert ställe så jag inte blir av med dem. rättare sagt så att jag inte gör av med dem. jag hittade en jättefin etta som låg i Krokslätt idag, 30,5 kvadratmeter och en avgift på runt 1700 kr. kostade 650000 kr och jag ville verkligen ha den. fast det kan jag se i månen efter. pengaaaar. hus kostar pengaaaar som jag inte har. suck.

Inga kommentarer: