torsdag, september 06, 2007

kvinnoskap.

16:13

jag har värsta sjuka humörstormarna, de har hållt på i banne mig hela veckan nu. om jag iddes hålla ordning på min menscykel skulle jag säkert märka att hela hormonstormarrangemanget beror på att jag typ har ägglossning/precis har haft ägglossning/ska snart har mens/ har mens/precis har haft mens (de två sista är i alla fall uteslutet) ena sekunden kan jag tänka mig saker som jag andra sekunden knappt ens kan tänka på att ta i med tång. hå hå ja ja. ena sekunden kvitterglad lärka och andra sekunden deppig som få. jag satt och störtbölade till slutet av "Mulan" igår och fattar fortfarande inte vad det är med mig. okej om jag hade sett hela filmen, men nu hade jag sett större delen några dagar innan och hade lite tid över och tänkte jag skulle se klart och när Mulan kommer hem med svärd och medaljong och lägger i sin pappas knä och är jätterädd för att han ska vara arg på henne och babblar om att det är gåvor från kejsaren för att hedra deras familj och han bara slänger det på marken och säger "Men det största gåvan är att ha dig till dotter!" och Mulan gråter och jag gråter och himmel.

jag försöker verkligen tuffa till mig ibland, men det går inte så bra. jag bölar nästan alltid när jag ser Disneyfilm, vart någonstans i menscykeln jag än befinner mig. däremot har jag andra idikatorer (som är nog så irriterande vill jag lova.) på att jag är under förestående ägglossning och de känner nog de flesta tjejer igen. inte killar dock, även om de säkert också kan bli påverkade av det. orsak och verkan och grejer.

yeye.
nu ska jag köra mig till Kungsbacka för handbollsträning. knäet krånglar, så det blir lite piano idag. tror jag.

Inga kommentarer: