onsdag, september 19, 2007

it never ends.

16:46

jag vaknade imorse och blev ganska omedelbart på nooo!-humör, för tro fan att jag hade ont i halsen igen. ibland blir man deprimerad för mindre. jag övervägde att träna idag ändå, men efter lite eftertanke fram och tillbaka kom jag fram till att nej, det är inte värt det. som sagt, det tar längre tid att återhämta sig från hjärtmuskelinflammation än förkylning. så, jag bestämde att ingen mer träning den här veckan, hur bra jag än mår på fredag, så att det får en chans att läka ut. nu tar vi till det tunga artilleriet - massa sömn, massa mat och massa C-vitamin. samtidigt har jag bytt salva till knäet (från Orudis till Voltaren) så får vi se om det gör någon skillnad. har dessutom fått Mikkis att lova att bli arg på mig om jag tränar. det är bra. jag avskyr när folk är arga på mig.

ser ni? jag planerar. jag är duktig.



låt mig dock bara för säkerhets skull upplysa om att jag avskyr det här. jag tycker det är våldsamt tråkigt att vara tålmodig och förståndig. just want to make that clear.

Inga kommentarer: