måndag, september 24, 2007

>.<

11:15

dagen har börjat på ett mindre trevligt vis - jag har fortfarande ont i halsen. jag har knappt rört en fena på en vecka och jag har fortfarande ont i halsen. det får mig bara att vidhålla min uppfattning om sjukdomar - det enklaste är att få någonting dumt, typ magsjuka, sen spy i tre dagar och sen är det klart. inte någon halvdum förkylning som är enveten och mesig och kan pågå i flera veckor. jag är trött på det och ledsen. mamma tröstade förut och tyckte jag skulle ringa vårdcentralen, så det har jag gjort. alltid när man ringer våran vårdcentral får man ange telefonnumer och så ringer dom upp (vilket innebär att jag är fastlåst hemma tills klockan runt halv två för de kan ringa innan och det vill jag inte missa.). jag tycker det är en korkad funktion, så jag svor lite om den inför mamma och hon tittade på mig några sekunder. sen började det rycka i hennes mungipor och hon sa "Men vilken himla tur att du inte håller på att dö då." och sen låg vi över bordet och skrattade så tårarna rann. yay, familj. <3

nu ska jag sparka mig i rumpan och skriva om en artikel jag läst som involverar TPB. jag bara roar mig.

Inga kommentarer: