söndag, september 23, 2007

well, nothing.

16:43

jag forsätter att underhålla mitt "Grey's Anatomy"-beroende (geez, ni stackare som faktiskt läser min blogg måste vara trötta på mig som tjatar om det i varje inlägg. tänk positivt. snart finns det inga mer säsonger jag kan titta på. :)). idag sov jag utan att ställa klockan på ringning imorse och hade underbara episoder där jag vaknade om somnade om en himla massa gånger. när jag vaknade på riktigt låg jag ett bra tag och bara blundade och njöt av att ligga i en varm kokong av täcke och att jag inte behövde gå upp.

igår hamnade jag ute på stan med Louice och lite vänner till henne och det var trevligt. jag gick hem ganska tidigt dock, känner mig inte så nyponros.

idag har varit härligt oproduktiv. vart iväg och kikat på handbollsmatch och nu är det mat. :)

Inga kommentarer: