torsdag, augusti 09, 2007

spårljus.

22:17

idag har varit beach och sol och saltvatten. jag har legat i solen och njutit i fulla drag av att inte ha någonstans att vara på väg till, ingen stress och inget måste-bråttom-åka. det hände inte så mycket. vi låg och slöade på respektive handduk innan vi blev för varma och gick och svalkade oss i havet. sen gick vi och slöade på repektive handduk igen. när vi blev för varma gick vi och badade i havet. an nödvändighet upprepades proceduren X antal gånger. solglitter och blå himmel och Gyllene Tider ur små högtalare.

hemma igen tog jag mig in till stan och träffade bror. sen gick vi runt i affärer och hittade inte det vi letade efter och åkte till Kungsbacka istället. jag åt sushi som middag i bilen, det var ingen lätt match, men jag lyckades utan att spilla soja i hela knäet. :) i Kungsbacka hittade vi inte det vi letade efter heller, men jag kom på hur det skulle fixas ändå, jag ska fixa det imorgon åt bror. hundra miljoner grattis på

bror som kommit in i

Skövde, han är bäst
och vad var det jag sa? :P jävla unge på honom förresten. han kommer flytta ifrån mig. god damn, jag kommer sakna honom way much.

vart på handbollsträning idag också. inte tränat som vanligt, men lite überlätt jogging fixade jag utan att mitt knä gjorde ont och kunde vara med och passa och körde med.boll när de andra började springa omkring med bollar. känns skönt att vara med och vara där även om jag inte kan köra fullt. vad som inte var lika roligt var att folk fick reprimander (fult uttryckt. jag hittar ingen bra översättning på engelskan "tell off". det närmaste jag kommer är "skälla ut" och det gjorde han inte.) av Åkesson efter träningen eftersom sommarträningen inte sköts ordetnligt. när han sa: "Det är en enorm skillnad på första träningen efter uppehållet och sista träningen innan uppehållet." kände jag mig bara uppgiven och ville dö i en liten hög. hur kul är det att vara en av få människor i ett lag på typ 25 pers som faktiskt anstränger sig, när det är så många som inte gör det? de förstör ju. jag vill satsa, jag vill det här. det går inte att spela i ett lag där större delen inte ens kan sköta sin egen träning under en ynka månad. det känns i magen nu, efter idag - om det här ska funka som jag vill så behöver jag byta lag.

nu är jag helt slut och varm oich torra händer. duschasänggodnatt.

Inga kommentarer: