måndag, augusti 06, 2007

Sofia dansar go-go.

22:35

idag har varit träning och massa varmt lite huvudvärk och skogspromenad i Bunketorp med mamma&stavar för att försöka avlasta knäet så mycket som möjligt. Hemma igen lagade jag lunch åt oss, duschade och fick mamma att hinna kapa min lugg ett par cm innan jag åkte med henne till Fyren och lånade lite böcker. sen hem och fixa saker och iväg till Liseberg och parkera mig på en platsstol i två timmar för att få bra platser till kvällens allsång. det fick jag, och efter ett tag fick jag sällskap av Jesper. min ven i min ben kom också innan det börjar, och sen satt vi och skrålade glatt i en timme. Pugh var där. jag var lycklig och skrålade glatt med i "Små lätta moln".

nu är jag hemma och har svullat i mig en hel pizza för första gången på jag vet inte hur länge. imorgon är det Liseberg hela dagen som gäller. hell yeah. :)

Inga kommentarer: