söndag, augusti 05, 2007

beloved weekend.

22.19

hemma igen efter åkande till Falla för kräftskiva. orkar egentligen inte skriva så mycket. gosh, vad jag älskar. släkt överallt och massa kräftor och alla glada och myyys. det enda som inte var så mys var att jag efter ett par timmar började bli lite smått illamående (nej, jag drack ingen alkohol så jag var inte alls aspackad.) och när jag hade tagit mina örondroppar så satt jag ihopkrupen på soffan i vardagsrummet och försökte låta bli att kräkas. där hittade Patrik mig och han tog hand om mig och efter lite övertalning
(Patrik - "Om du mår illa är det bättre att du är ute och får lite luft."
Jag - "Om jag flyttar på mig så kräks jag."
Patrik - "Det gör inget, jag är jätteduktig på att hålla undan hår, jag har övat mycket på det."
Patrik är polis, by the way. därav erfaren på att hålla undan hår.
)
fick han ut mig i friska luften och promenerade mig upp till Södergården där det finns vattentoalett så jag hade någonstans att kräkas. om han inte redan var gift och jag tyckte så mycket om hon han är gift med skulle jag gifta mig med honom. <3

efter det mådde jag bättre. kände dock inte för att utmana ödet och åt inga mer kräftor, men fick i mig en tallrik yoghurt och lite efterrätt senare på kvällen. sen var jag uppe till klockan tre för det enkla nöjet att jag inte behövde gå upp under natten och dela tidningar, utan bara kunde sova hur länge jag ville på dagen efter sen. :)

idag har varit slötrött dag och bara umgås med folk, packa ihop prylar och sen 4 timmar i en varm bil hem. woaw. jag älskar min helg. :)

Inga kommentarer: