tisdag, augusti 14, 2007

jag luktar kokos.

12:12

jag vaknade imorse i olika omgångar av att barnskrik hördes genom mitt öppna fönster. jag gav upp totalt med att försöka somna om när någon liten började skrika: "Mamma! Maaaamma! Mammaaaaa!" med panik&hysteri i rösten. (jag är faktiskt inte hjärtlös som inte undrade vad som hänt med det stackars barnet. det händer ganska ofta i en radhuslänga med många barn under 8 år, och oftast beror det på att de inte får göra något, typ försätta sig sjävla eller omgivningen i dödsfara, för sina föräldrar.) alltså drog jag på mig mysbyxor och gick ner i köket, där jag fick upplysningen av mamma att "Nej, lillebror är inte hemma med kusin ligger fortfarande inne i rummet." tänkte demoniskt väcka kusin, men han var redan vaken, så jag la mig bredvid honom och kramades&babblade ett tag. han är truly det sötaste som finns. <3

efter ett tag frukost och nu går tiden mest åt till att vänta på att klockan ska gå så att den blir två så vi kan åka ut till båten. ut på böljan den blå med kusinfamilj och farmor&farfar och hitta någon trevlig ö och äta skaldjur. myms. jag har på sedvanlig jag-tänker-aldrig-mer-bränna-sönder-mig-manér redan smort in mig med solkräm. jag luktar kokos. :)

Inga kommentarer: