måndag, augusti 20, 2007

tråkmåndag.

22:08

sovit med med höger ben i högläge och det tycks ha funkat för svullnaden hade gått ner imorse och jag kuna böja på knäet mer än jag kunde igårkväll. dagen har varit i princip totalt inaktiv. jag försökte få mamma att gå upp till centrum med mig vid tretiden, men hennes kommentar var: "Ska du verkligen röra på dig i ditt tillstånd?" så efter mer tjat från min sida och ståndaktig vägran från hennes sida stannade jag hemma. dagen spenderats med att läsa, såsa runt hemma och titta på första discen med "Pride and prejudice" med benet i högläge. fick i alla fall skjuts iväg till Kungsbacka vid åtta-tiden och tittade in på träningen och sa hej. sen en stillsam promenad till stationen. damn, det är svårt att gå normalt när jag är lite på helspänn hela tiden för att det ska göra ont. men jag kunde gå ordentligt i alla fall, bara trappor som är lite problematiska. (väldigt problematiska. jag ser ut som en anka när jag går. eller hoppar på ett ben, när jag tröttnat på att gå som en anka.)

imorgon core på morgonen och kika handboll på kvällen. pappas flickor spelar, ska bli roligt. :) ingen aning vad som händer emellan. I'll see.

Inga kommentarer: