söndag, augusti 19, 2007

helg.

22:47

jag har varit på träningslägret. det har, vissa saker till trots, varit sjukt underbart och jättebra. två träningar på lördagen, anfall på morgonen och försvar på kvällen. grillmiddag och lekar/samarbetsövningar med en Johan på kvällen och vi skrattade så mycket att vi fick ont i magen och nästan kissade på oss. sen förflöt kvällen stilla med musik och lite godis och kortspel. jag var helt slut och gick och la mig vid tio och då gick liksom startskottet och en efter en började droppa i säng.

väcktes vid sju och upp och frukost. iväg till hallen vid nio och träna anfall. match på eftermiddagen och jag var trots förlust och uteblivna passningar glatt överraskad av hur bra det kändes, både med knäet och spelet. kändes som det klickade lite grann. skön känsla. :)

kvällen var RixFmfestivaltjosannågot med Carin, bror, Gås och efter ett tag även Jesper. mycket dåligt, men i alla fall Erik Segerstedt och en helt underbar avslutning med en vrålbra Martin Stenmarck som sjöng med hela kroppen och när fyverkerierna smällde stod han ett ögonblick med lysande ögon och utsträckt tunga som ett litet barn som försöker fånga snöflingor. :)

kvällen har fallit lite platt pannkaka, för det har tydligen inte gått lika bra med knäet som jag trott. det har svullnat och är tjock och gör fucking ont och är tjock och jag kan inte böja det. jag kan inte gå ordentligt och kunde inte ens sitta i baksätet på vägen hem. jag orkar inte ens svära, jag är bara ledsen. fan, jag trodde verkligen det var bra nu. ),:

Inga kommentarer: