lördag, juli 14, 2007

Man I swear she's bad and she knows, I think that she knows.

20:21

Dagen har gått åt att köra omkring med pappa till K-rauta, till famor och farfar och sen till Kungsbacka där jag hade tänkt att använda mitt gymkort. blev ganska rejält purken när jag såg att gymmet hade stängt. åkte med pappa hem och tog ett tåg in till Göteborg och gick till Fysiken istället. Hade med mig bältet den här gången och benböjen gick otroligt mycket bättre. bänkpressen börjar och kännas helt okej. min rumpa protesterade rejält när jag körde mina utfall och jag lär ju knappast kunna gå imorgon, men på det hela ett mkt bra pass. åkte hem och tänkte köra lite spänst, men ingen studs i benen alls, så jag körde lite medicinboll och mage&rygg istället, så kör jag på spänsten imorgon efter löpningen.

damn it vad skönt med ledighet idag. imorgon går jag sista tidningsrundan på en vecka och jobbar på Willys mellan halv elva och kvart över sju. söndagar - OB och masa pengar. yay. :)

jag har försökt masa mig in i duschen i typ en timme nu. det går inte så bra alls, jag är helt döden i hela kroppen. tänker ta en lååång, varm dusch och skrubba mig så jag blir bebismjuk och sen använda mitt nyinköpta bodybutter och gå omkring och lukta mango&papaya hela kvällen i mina nytvättade mysbyxor. :)

Inga kommentarer: