lördag, juli 14, 2007

.

12:22

Jag är verkligen en sucker för quiz. :)
(tack tack Jesper. ;))

1.Tre namn jag lyssnar till:
Johanna. Hanna. Jilsén. Orginellt värre.

2.Något jag tycker om med mig själv?
I princip allt. Mina axlar är snygga. :)

3.Något jag inte tycker om med mig själv:
Det ÄR inte kul att ha 41 i skor och försöka hitta snygga högklackade.

4.Detta är jag rädd för:
Rädd eller panikslagen? Spindlar och tandläkaren.

5.Tre saker jag vill ha varje dag:
Gröt. Sömn. Vatten.

6.Tre saker jag absolut inte kan göra:
Komma ihåg att torka av stället där min grötsked legat, hålla ordning på mitt rum en längre tid (dvs. mer än två dagar.) samt fixa elektriska grejer.

7.Detta tycker jag om att göra:
Träna, spela handboll, läsa, träffa vänner, bla bla bla.

8.detta vill jag inte göra just nu:
Skadar jag mig mitt i sommarträningen så kommer jag få depression.

9.Bästa känslan:
Som igår efter att ha sprungit 6x800 m och att ha stannat efter sista varvet och känna hur hjärtat hamrade hysteriskt i bröstet och andas flämtande och damn, vad duktig jag har varit. me like. :)

10.Värsta känslan:
Maktlöshet är inte roligt.

11.egenskaper jag vill att min partner har:
Intelligens och liknande sjuk humor som jag har, samt visst intresse för träning. Tack. :)

12. är du kär just nu:
Nej!

13. Jag vill gifta mig?
När jag var liten bestämde jag att jag skulle gifta mig med morfar, så I suppose I will. :P

14.följande saker jag vill göra innan jag dör:
Vill eller ska? Lyckas med handbolen.

15.min käraste ägodel:
Mina löparskor. <3

16.något jag vill ha i present:
UFO-byxor.

17. detta har jag på mig just nu:
Mjukisbyxor och en av pappas t-shirt

18. favoritkläder:
Klänning.

19. favoritdjur:
Delfin.

20.följande musikstilar tilltalar mig mest:
Det mesta. Rock och dancehall/reaggeton for now.

21.favoritlåt just nu:
Justin Timberlake - Lovestoned

22.roligaste/tråkigaste ämnet i skolan:
Jag tycker om skolan. :)

23.stjärntecken:
Stenbock.

24.en bok jag gillar:
Marian Keyes böcker. Vi säger väl "Vattenmelonen" då.

25. en film jag gillar:
Marvels filmer. :)

26.tv-program jag gillar:
Hmm, jag hinner inte titta på TV nu för tiden. :)

27.favoritdoft:
Kanel.

28.Detta äter jag gärna:
Gröt. (jag vet, jag är en sjuk människa. :P)

29.dricker helst:
Vatten

30. favoritgodis:
Jag gillar inte godis. Choklad, om något.

31. hit vill jag gärna åka på semester:
Australien och London och Nya Zeeland. Och Skottland igen.

32. färg på mina ögon:
Blågrå.

33.min längd:
173 cm.

34. jag tror på:
Mig själv.

35. jag spelar:
handboll. ;)

36. personer jag beundrar:
Med risk för att låta otroligt klyschig, så mina mamma och pappa.

37. så här bor jag:
Radhus med föräldrar och bröder.

38. antal döda krukväxter i hemmet:
Ska jag gå och räkna? Inga tror jag, mamma är för bra på att vattna dem.

39. det här tänder mig:
Intelligens. Mrrraw!

40. detta gör mig avtänd:
Dumhet. Alltså inte elakhet utan korkade människor. Uhh. >.<

41. favoritfärg:
Grönt for now.

42. favoritcitat:
Tarzan igår, Tarzan idag. ;)

43. en hemlighet jag vet:
And if I would write it, it wouldn't be a secret no more, right?

44. Bästa present jag fått:
Eftersom inget poppar upp i huvudet sådär på en gång så har jag nog inte fått den än.

45. senast köpta skiva:
Jesus. Någon Winnerbäckskiva. Ja, "Vatten under broarna" var det nog.

46.det jag är mest nöjd med över mitt utseende är:
Jag har grymt snygga axlar och vader. (Linda, I know you adore me. ;))

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är:
Mina fötter, as mentioned.

48. udda förmåga/egenskap:
Min mun är abnormt stor, jag kan få in hela knytnäven där.

49. om jag vore ett djur skulle jag vilja vara:
Pippikräk.

50. vad lyssnar du på just nu:
Anderson&Gibson - Moonlit Lake.

51.Vad har du gjort/ska du göra idag?
Vaknat, delat ut tidningar, gått hem och somnat om, vaknat igen, ätit frukost och försökt planera vad för träning jag ska ha för mig idag.

52. Var är dina föräldrar födda?:
Västerås, närmare bestämt Irsta och Finspång.

53. vad är det senaste du installerade på din dator?
HAHAHA.^^ Som om jag faktiskt skulle våga installera något på datorn utan pappas hjälp.^^

54. vilken är din favoritresturang?
"Den Lilla Tavernan" vid Linnégatan.

55. när badade du senast?
I Falla.

56.Har du varit med i någon skolpjäs:
Nooo way.

57. hur många barn vill du ha? :
Vill jag ha barn?

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?
Dålig techno och brölmusik.

59. har du bestämt dig va du ska välja i valet?:
Det är väl massa år kvar?

60. vad har du för Tv-kanaler?:
Who knows. :)

61. har du åkt moped någon gång?:
Yes. En gång för att vara exakt.

62. har du busringt någon gång?:
Yes.

63. har du haft felparkeringsböter?:
Som om jag ens skulle ha körkort. :P

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?:
Oh ja, lätt. :D

65. Vilken är det plats längst bort som du har besökt?:
Kenya.

66. har du en egen trädgård?:
En liten gräsplätt på baksidan.

67. vilken är din favorit bland tecknade serier?:
SPIDERMAN!

68. kan du alla orden i nationalsången?:
Säkerligen.

69. Badkar eller Duschkabin?
Badkar!

70. vilken är den bästa filmen du sett senaste månaden?:
"Fight Club".

71. favoritpizza:
De få tillfällen det blir så äter jag Cappriscosa.

72. chips eller popcorn?
Ingetdera. När folk sitter med sånt sitter jag med typ apelsin eller äpplen eller vindruvor. :)

73. vilken färg på läppstift använder du?:
har inget.

74. har du rökt jordnötsskal någon gång?
wtf?

75. har du någon gång varit med i en skönhetstävling?
HAHAHAHA! Nej.

76. apelsin- eller äppeljuice?
Apelsin

77. vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?
Familjen, jag åt kycklingburgare.

78. favoritchoklad:
Så länge det är över 70% är jag nöjd.

79. när röstade du senast?
Senaste valet.

80. när åt du en hemodlad tomat senast?
Den enda människa jag känner som har hemodlade tomater är farmor, så där.

81. har du vunnit en prispokal någon gång ?
Med handbollen.

82. är du bra på matlagning?
Jag tycker om min mat, så jag är nöjd.

83. klarar du att tanka själv?
Knappast.

84. Beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv?
Hur dum tror du jag är? :P

85. pepsi eller cola?
BLEEEH! >.<

86. har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?
Willysskjorta och svarta byxor, räknas det? Jag sitter i kassan där. :)

87. vad är det senaste du handlade?
Mars.

88. har du kräkts offentligt?
Jag har förträngt det.

89. vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?
Suprise me.

90. tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Inte just nu.

91. har du ringt något betalnummer?
Erhh, let me see. No.

92. Kan man vara vän med sitt ex?
Inte med mina i alla fall.

93. vem var det du besökte på sjukhuset senast?
Mamma.

94. hade du mkt hår som bebis?
Hår och hår. Ludd.

95. vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?
Ingen aning, massa länge sen jag spelade in det.

96.vad har du i din väska?
Pennor, kastanjer, plånbok, nycklar.

97. någon favoritsak du gör innan du går å lägger dig?
Det mesta är nödvändigt ont, för ska jag gå och lägga mig vill jag bara komma i säng och allt är ivägen. Eftersom det är väldigt obehagligt att sova med linserna i, så plocka ut linserna.

98. vad är du tacksam för idag?
Inget Willysjobb idag. :)

Inga kommentarer: