lördag, juli 28, 2007

jag har roligt i alla fall.

10 favoriter
färg: grön.
mat: gröt. :)
band: det ändrar sig för jämnan, men för tillfället Lily Allen.
film: Hercules. (ja-aa, Disneyfilmen. :))
bok: Marian Keyes-böcker.
sport: HANDBOLL!
årstid: sensommar.
veckodag: torsdagar brukar vara bra dagar.
tid på dygnet: morgon.

9 nuvarande
humör: trött.
smak: flour.
kläder: gråa mysbyxor, turkost prickigt linne.
skrivbordsunderlägg: ett matt rött.
nagel-färg: avskavt vitt med avskavt rosa under. jag har ingen aceton hemma.
tid: 19:17
omgivning: hemma-tomt-hus.
irritationsmoment: mitt knä fuckar sig.
tankar: "Kan inte mitt öra sluta göra ont snart?"

8 första
bästisen: Mikael.
internet-nick: Fnittertjejen
husdjuret: akvariefiskar.
piercingen: öronsnibbarna.
kärleken: OJ. hmm. Mikael också tror jag.
musiken: Nordman/Magnus Uggla.
bilen: Passat!
kyssen: Madelaine.

7 senaste
cigaretten: geez. gymnasiet någon gång när jag var heligt förbannad.
drycken: vatten.
bilturen: övningskörning hemifrån till Willys.
kyssen: 22 mars. like ages ago.
cd-skivan: ehrm. "Vatten under broarna"?
teve-programmet: ingen aning.

6 har-du-någonsin
varit kär i en kompis: ja.
brutit mot lagen: jo.
blivit arresterad: icke.
nakenbadat: många gånger.
varit med på teve: yes. Bingolotto faktiskt. ^^
kysst en främling: ja.

5 vem

pratade du med senast: Lillebror.
saknar du nu: JULIA!
gick du på bio med sist: Jesper.
ringde du senast: Lillebror.
ska du träffa imorgon: jag har inga speciella möten inbokade.

4 saker (en på varje)
du gjorde igår kväll: var ute på krogen med Louice.
du kan höra just nu: Fibes, Oh, Fibes! - "Bayswater Night Special"
du inte kan leva utan: er.
du gör när du är uttråkad: läser.

3 människor (en på varje)

som du kan berätta allt för: Linda.
som du hatar: Önneredspojkarna.
som du tycker är snygg: Sanna.

2 antingen-eller
svart eller vitt: vitt
varmt eller kallt: varmt

1 önskning: jag vill bli frisk.

Inga kommentarer: