tisdag, juli 10, 2007

Can you honestly say we're no good for one another? I no I can't, so why bother?

11:05

igår var en ganska omtumlande dag, eller, ja, den hade definitvt varit det om jag inte hade drogat ner mig med Stesolid på morgonen. :P Nåja. jag är glad att det finns, mina tandläkarbesök skulle vara betydligt mer horribla utan det. bortsett från att vara drogad igår shoppade jag på Gekås med mor&far - mest linnen, en tröja och två klänningar. och skor. ett par ursöta vita med spets på ungefär och ett par rutiga.. vad heter dem.. äh. textilskor, såna utan snörning som man bara drar på sig. jag är nöjd i alla fall. :) på kvällen gick lillebror och jag och pappa på bio och såg "Transformers". Ohsweetmotherofgod, jag älskar filmer som är gjorda efter tecknade serier. Jag menar, filmer som innehåller - snygga bilar, a hell lot of specialeffects, och ett lyckligt slut. plus massa nostalgi från när jag var liten (och SNYGGA bilar. jag vill ha en gul Camaro.) är det svårt att inte falla för. :)

idag ska jag jobba. i och för sig har jag redan jobbat med tidningsutdelandet (och det är bara fram tills söndag kvar, sen får jag sova på veckonätterna igen, halleluja.) men idag ska jag även sitta i kassan på Willys igen. Shit, det var ett tag sen, jag är lite nervös för att jag ska göra bort mig. men det går säkert bra. :) strax ska jag klä på mig och ut och träna. vilat välbehövligt i två dagar och även om jag känner mig lite seg så försvinner det när jag kommer igång. yes. :)

Inga kommentarer: