onsdag, juli 11, 2007

I see something big between us.

07:16

godmorgon. i och för sig var det morgon för mig för länge sen, vart vaken sen klockan 3 igen. fixade tidningsrundan idag igen, men jobbigare än på länge. minst tre gånger stod jag med en tidning för mycket i handen och insåg att jag har missat någon. då blir jag först sur på mig själv för att jag glömt någon, sen stönar jag uppgivet och tycker det är väldigt tröttsamt att behöva gå tillbaka och sen är det urtråkigt att gå och kika i alla brevlådor för tt se vem som har resp. inte har fått sin tidning. om det dessutom bara var jag som räknade fel och tog med mig för mycket tidningar blir jag sur en gång till. hela den proceduren har som sagt upprepats minst fyra gånger imorse. sista gången var det när jag var helt färdigutdelad och insåg att jag hade två adresserade Hemmets Journal kvar i väskan som inte skulle vara där. tala om bleeh. vädret var konstigt också. regn från en himmel med fluffiga pyttemoln och så var det som någon tryckte på en knapp. av - på. av - på. av - på - av - på - av. idiotväder. nu är det sol i alla fall. :)

jag har hällt i mig frukost och kaffe för att vakna och ska alldeles snart gå till tåget och åka och jobba. igårjobbet gick bra, min värsta tabbe var att slå in vitkål som isbergssallad. meh, liknande utseende!

eftermiddag - träning.
kvällen - bio.
jag kommer vara såå sjukt trött ikväll. :)

Inga kommentarer: