måndag, juli 09, 2007

drogad måndag.

16:48

tidningsrundan imorse gick bara bra, och sen tog jag mig hemåt med en klump i magen. gjorde iordning frukost att ha sen i bilen, och gick och la mig. alldeles för orolig för att försöka sova, så 06:20 svalde jag tabletten och låg sen och läste tills det var dags att gå upp. det kändes inte ett dugg, och jag blev bara ner och mer rädd och ledsen. mamma kom in vid sju och jag klädde på mig och gick ner och satte mig vid köksbordet och väntade en stund. typ 10 över sju - pang! bom! så blev jag helgroggy och kunde knappt gå rakt och ögonen vimlade och jag var helt borta. ut till bilen med mamma som stöd och in till tandläkaren som pratade med mig och jag mest "mmm":ade till svar och två storta läskiga sprutor in i munnen och halvt bortdomnad i hela munnen och upp på kinden, men helt lost i huvudet av Stesoliden, så jag låg där som ett mycket lugnt och viljelöst kolli när jag blev borrad i och allt gick bra. mamma hjälpte mig ut till bilen och hem och jag somnade knall och fall i sängen såfort jag lagt huvudet på kudden. över för den här gången. skönt.

blev väckt vid 10 för resa till Ullared och Gekås. jag sov hela vägen dit i bilen, åt frukost i bilen när vi stannat och ägnade sedan eftermiddagen åt shopping. åt lunch med mor&far innan vi åkte hem och sov hela vägen hem också. jag är helt slut i kropen och knoppen och ska strax åka iväg med pappa&lillebror och kika på "Transformers" på bio. frågan är väl om jag kan hålla mig vaken. :P

Inga kommentarer: