onsdag, juni 20, 2007

things are looking good, I say.

13:55

Louice har sovit över här, igårkväll kom hon och mötte upp mig efter min träning (som för övrigt var en riktigt bra träning. det kändes helt okej trots att bollarna var hala som såpa stundtals för att det var så varmt att alla svettades som grisar och mina ben gjorde ont efter intervallträningen dagen innan. kändes ändå som jag hade helt okej tryck i benen och orkade ta i. vi fick en ny tjej också, vänster9:a och inte mittsex. whey. :) hon verkade mest blyg och lite nervös, men hon gjorde bra ifrån sig och kämpade på. trevligt med nytt folk. :))och vi fikade i gräset med mitt handbollslag innan vi knallade till stationen och tog oss hem till mig. promenad i ett sommardoftade Lindome på kvällen och sen tittade vi helt otippat på sista halvtimmen av "Herkules" och hela "Alladin" på natten och oh my, Disneyfilmer alltså. <3 låg i sängen och pratade lite innan vi tystnade av och somnade in. jag gjorde fruokst till henne i morse och hon har hjälpt mig att göra piroger idag, de blev jättegoda. :) åh, jag har har haft a very pleasant time indeed. :)

idag ska jag jobba, själv för första gången. jag är lite nervös, men jag tror det går över efter ett tag. jag kommer ihåg de flesta koderna i alla fall.

Inga kommentarer: