måndag, juni 18, 2007

but then I just smile I go ahead and smile.

23:05

apträning. istället för friidrotten idag, för Brink kunde inte komma, så hade vi intervallträning. alltså -apträningen såg ut som följer:
- löpning upp till Kungsbackaskogen
- ett varv runt, stanna vid Kolerabacken (oh ja, den gjorde skäl för sitt namn)
- löpning uppför Kolerabacken
- promenad till spåret
- 3 x 800 m
- 5 x 400 m
- 5 x 200 m
- promenad till början av Kungsbackaskogen igen
- tävlingslöpning tillbaka till hallen.
herrejävlagud, mina ben. jag har ont.
fast jag känner mig väldigt duktig och nöjd med mig själv, och vad som är ännu bättre är att mina benhinnor inte känts av det minsta lilla under hela träningen idag. Hurray! :D

annars har jag tagit två nya bilder till min bok, den börjar bli lite färdig :) och inte gjort så mycket mer vettigt. jo, plockat ur diskmaskinen och läst ut "Eragon". annars baaara slappat. :) sommarlov!

och nu är jag dödens död av trötthet och ska sova. imorgon kommer Louice hit, jag fick ett infall och ringde och tyckte hon skulle sova över. det ville hon. jag är glad. :) det är massa äckliga knott i mitt rum. ivägiväg era små eländen. >.<

Inga kommentarer: