måndag, juni 11, 2007

jävlar i helvetes förbannade skit.

08:52

jaha, nu har jag varit hos tandläkaren, jag överlevde visst den här gången också. bror följde med som stöd, och det behövdes big time. jag klarade av att inte gråta under själva undersökningen, och det ser rätt bra ut, bara småhål som jag ska vara noga med att borsta och sen går tandsköterskan iväg med bilderna och kommer tillbaka och säger "Tyvärr, det är en tand som behöver lagas." och jag får en tid 9 juli och hon frågar om jag vill ha Stesolid den här gången också (hahaha. jag tänker inte gå till någon lagning om jag inte är vederbörligt drogad, nej.) och jatack, det vill jag. sen står vi och väntar på den där tabletten vid receptionen och jag lutar mig mot bror och börjar gråta. varför?! för fan! jag äter knappt godis och ÄR noga med tandborstningen och sköljer flour morgon och kväll. varför?!

Inga kommentarer: