söndag, juni 17, 2007

I want you and you want me so what the hell are we so scared of?

22:07

jag är solvarm på kinderna och mitt hår är av okänd anledning silkesmjukt och riktigt rinner genom fingrarna. inatt har jag varit uppe och delat tidningar bland en massa radhus i ett sovande Lindome. jag kom hem kvart i sex ungefär, gick och la mig och somnade såfort jag hade blivit lite varm igen. dagen fördrevs utan att särskilt mycket blev gjort - jag och mamma sprang i Bunketorp, Bus kom och hämtade sina inlines (nooo! damn it, jag vill ha egna!) och Gabby ringde. på kvällen var jag på Liseberg och dansade salsa. på tåget hem träffade jag Jennifer, oväntat och trevligt. :)

jag har musik som jag inte lyssnat mycket på, just nu snurrar Timo Räisänen i högtalarna och jag blir helt kär. (förövrigt där rubriken kommer ifrån.) "Don't let the devil ruin it all" känns hela vägen genom magen och in i hjärtat och jag tvivlar på att resten skulle vara dåligt. ny musik. mjum. :)

Inga kommentarer: