lördag, juni 16, 2007

att fånga en fjäril.

20:12

jag hade ork att skriva, ett tag i alla fall. nu har den försvunnit. :)
I'll give it a try anyway.

jag har vaknat innan telefonen ringde, legat och slumrat, åkt iväg till Fysiken, tränat, gått till farmor&farfar, gått till Pilbågsgatan, åkt inlines till Redbergsplatsen, ätit glass på Björnen&Lejonet (jordgubb&cheesecake, cappucino, choklad&chili), åkt tillbaka från Redbergsplatsen, åkt till Kungsparken, gått till Pilbågsgatan och inlines:at till farmor&farfar igen. dessutom kommit ihåg att köpa nytt busskort, mitt gamla gick ut den 14.e. min dag har varit trevlig, faktiskt. lite nervös, men trevlig. :) jag slapp mamma-förhör när jag kom hem, oh god so grateful. jag är ganska lugn och harmonisk och glad, ingen panik eller ångerkänslor eller nåt. glad bara. :)

jag brukar inte fixa att dricka kaffe på kvällen, men det kaffet jag drack vid sjuktiden verkar inte göra någon koffeinnytta alls, jag är helt körd i huvudet och gäspar nästan käkarna ur led. imorgon ska jag upp klockan typ tjugo över 3, hur jag nu ska klara det.

Inga kommentarer: