onsdag, juni 13, 2007

hey, baby tell me how do you do.

22:53

jag har lånat inlines och bestämt mig och nu samlar jag bara lite mod för att genomföra saker och ting också. herrehjälp. jag har skrivit mejl ikväll också. :)

imorgon ska jag till Carlanderska och undersöka mina öron och få reda på om det finns något att göra. farmor sa när hon var här idag, om jag förstod henne rätt, att det finns något sätt att få bort mittt tinnitus på. mig veterligen så finns det väl inget sätt att göra det på? men jag skulle bli väldigt glad om det finns det. tystnad! riktig tyst tystnad utan ljud! wow, det vore skönt...

jag har inte tränat idag. jag är aggressiv på mig rygg. sluta krångla, läk med dig.

1 kommentar:

Louice sa...

Jo, appropå din kommentar på min blog... eh, alltså... kan vi träffas någon dag? Skulle vilja träffa dig och bara vara lite.
Ring mig eller nåt.