onsdag, juni 13, 2007

everywhere I go, every smile I see.

13:05

min lillebror har gått ut nian. nu slipper han den förbannade skitskolan Almås och kommer börja på någon annan, mycket bättre, förmodligen Polhem eller Hvitfeldska. han kommer (förhoppningsvis) mogna lite och få lite plugglust tillbaka och ja. han kommer ha kul också. :) han och några andra killar och tjejer sjöng "Summer lovin'" på avslutningen som T-Birds och Pink Ladies och de hade brylkräm i håret& skinnjackor och var det coolaste jag har sett, speciellt lillebror. såklart. :)

jag har bokat in körlektioner, kalas, det tog mig bara typ två veckor att få tummen ur. :P jag träffade Lollo&Ros-Marie när jag var på Almås och kramades, det var roligt att se dem igen. min rygg har inte alls kurerat sig under natten som jag tänkte och tyckte att den skulle göra, så jag tvingas skippa träningen ikväll, det suuuger. jag pratade med bror igår och bad att han skulle komma med lite medlidande för nästa sak jag skulle säga (vilket var att mina benhinnor krånglade och att jag hade gjort illa ryggen) och han att sa att visst, det kunde han göra, och så berättar jag och han stirrar på mig i fem skunder och sen säger han: "Du borde nog ta det lite lugnt..." Var finns det medlidsamma i DEN meningen, jag bara frågar!? han fick klara direktiv om vad han skulle säga, och inte ens då gick det. geeez. :P

hmm, det är inget solsken ute för tillfället. jag tänker vänta tills den kommer fram igen och sen gå ut och steka mig i solen ett tag. tills dess ska jag pyssla lite med min bok. :)

Inga kommentarer: