torsdag, juni 14, 2007

you fucking love it.

20:01

det känns inte som idag är på väg att ta slut, men det är den. jag har åkt inlines till Kållered (herregud vad roligt! varför har ingen påmint mig om hur roligt det är att åka inlines?!), ätit lunch hemma hos farmor, vart på Carlanderska, åkt inlines till Centralen från Korsvägen och slutfört omvandlingen av ett par way för stora byxor till en kjol. har vissa funderingar på att åka upp till affären och köpa svart färg att färga två plagg med, jag vill åka mer inlines. jag funderar på att vara lite modig också, och funderar framförallt på att sluta att bara fundera och mesa mig och göra istället. herregud, världen lär knappast gå under. skärp dig Johanna.

imorgon ska jag träffa Louice, jag antar att det kommer vara kaffe inblandat (det brukar det vara. :)) och det kommer bli så bra. :)

Inga kommentarer: