måndag, juni 25, 2007

because no one is safe from someone, somewhere's sweet embrace - and so I have simply decided to dislike you now.

21:12

jag vill bara förvarna om att det knappast kommer berättas något vettigt i det här inlägget.

jag är trött.
det vettigaste jag har gjort idag är utan tvekan att vara huslig och laga min kjol och min klänning, som jag tänkt att göra ända sen jag såg att de var trasiga, dvs. förra året någon gång. jag har sett "Anastacia", den var lite skum och väldigt.. hastig på något sätt. och ganska mycket rip-off från både "Skönheten&Odjuret", "Alladin" och "Lejonkungen". men hey, det är Disney, jag antar att de får rip-off:a så mycket de vill från sina egna filmer. jag har varit på träning i Kungsbacka. det fick för sig att stillsamt regna under hela träningen, och Brink hade ner oss på mage och mysigt blött (not!) och jag är helt gräs(l)ig både fram och bak. mina benhinnor bråkade som fan och jag är sur på dem, fast samtidigt inte, för jag har hoppat och sprungit rätt mycket i helgen, so I guess there's only myself to blame. jobbigt nog.

inatt ska jag gå upp kvart över tre och sen följa med och dela tidningar med vardagsbudet. jippie yay, typ. eller nåt. jag har varit inne på Skatteverkets hemsida och försökt förstå det här med skattejämkning, och jag tror har har ett hum i alla fall. mitt största problem är nog att jag inte har en susning om hur mycket jag tjänar. känns som en bra idé att ta reda på.

nu ska jag duscha och sen natta mig.

Inga kommentarer: