lördag, juni 02, 2007

And I'm sorry about you and me. And I'm sorry about us.

15:50

igår blev inte i närheten av hur jag hade tänkt mig. jag hade träning med handbollen (jag fick spela högernia, fick ge assist, stack på kontring de tre första stegen hela tiden innan jag kom på att jag skulle stanna kvar. mina benhinnor fuckar sig och ogillar mig.) och kom hem, duschade, åt mat och gjorde mig fin. 20:53 åkte jag med tåget och Louice in till Göteborg. vi skulle egentligen till något roligt hbt-ställe, men först hamnade vi på café Tintin och sen gick vi till Kungstorget och skulle äta falafel, sen träffade vi Jesper&Adam och hamnade lite senare på Linné Kök&Bar med Jesper. 10 i tre insåg vi att whoa, vårat sista tåg går om 25 minuter! och det missade vi. efter lite telefonsamtal hem till pappa på tog vi en taxi hem till Lindome (det finns inte ord för hur mycket jag älskar mina föräldrar för hur de alltid ställer upp, även om klockan är halv fyra på natten och jag är dum och har missat sista tåget. <3) och däckade ihop i min säng.

åt frukost i lugn och ro tillsammans, och Louice följde mig till tåget 13:23 innan hon åkte hem själv. nu har jag varit i stan och tränat och köpt ett rosa band och en väska. igår blev verkligen inte som jag hade tänkt, men så otroligt bra. hela kvällen var fylld med skratt och bra saker och mys, jag kan inte riktigt beskriva den känslan. och min morgon var också toppen.

jag börjar äntligen få tillbaka den här liksom luddigt rosa goskänslan. kanske börjar orka vilja vara sårbar igen. det känns väldigt bra. lyssnar på "hey mr. DJ, won't you play another love song" och känner hur hela jag mjuknar och slår ut som en blomma till de tonerna.

Inga kommentarer: