söndag, juni 03, 2007

Now Jodie, won't you give it to me louder?

13:10

igår var jag ute och satt först på Linné Kök&Bar tills typ klockan tolv och pratade och skrattade och sen gick vi till Gretas och dansade tills klockan var tjugo i tre och jag var vrålsvettig och inte i närheten lika snygg som när jag kom dit, men wow! och underbart! och Jenny, Jenny, jag har saknat att gå ut med dig! (och Julia skulle följt med, men hon ångrade sig och skulle hem och sova och det var lite tråkigt.)

efter lite velande fram och tillbaka lyckades jag övertala Jenny att sova hemma hos mig och inte vänta på sin buss som skulle gjort att hon kommit hem vid klockan fem-halv sex. vi åkte hem, trötta och glada. jag bäddade ut brors bäddsoffa och sen gick jag och la mig. idag har jag fortfarande inte kommit i några kläder, sitter i en av pappas T-shirts och ska strax ta tag i att städa mitt rum - det är minst sagt stökigt. Jenny ringde mig nyss och vi ska göra massa roliga saker i sommar och <3 på hög nivå.

jag har fått mens igen, äntligen. låter säkerligen mycket underligt, men det har gått som en klocka i över ett år, och så var den sen nu och genast börjar jag undra om något är fel? har min aäggstockar pajat? kan jag vara gravid kanske? (en fysisk omöjlighet för övrigt, för graviditet krävs viss fysisk kontakt och jag känner mig inte som någon ny jungfru Maria.) istället för att bara tänka den rätt självklara tanken att jag har haft ganska mycket att göra det senaste och jag blir lätt påverkad av stress osv. men nu behöver jag inte oroa mig i alla fall. :)

idag har jag städning, läsa bok och pröva Afro Power-passet ikväll på Fysiken. soft day.

Inga kommentarer: