torsdag, maj 31, 2007

A nice way, I think - to wake up with you.

21:58

Jag har varit hel död i skallen sen klockan var tre ungefär. Så går det om jag lever på 5 timmars sömn. Who cares, det var värt det alla gånger.

Emil har tagit studenten. Han var jätteglad och så fin och ännu gladare. Jag var också jätteglad och stod och fånflinade och höll nästan på att börja gråta. Men bara nästan. :) Jag hoppas att han har toppenunderbartjättebra ikväll på sin studentfest. <3

Jag har pratat spanska med Jenny, mer än jag gjorde förra torsdagen. heja mig. :) Vi har pratat om lördag också - det kommer bli så sjuukt bra. Party!, yey!, vamos a baliar muchisima! Hoppas Jonathan kommer med också. Hoppas, hoppas massor. Jag har förresten fått en toksöt klänning av farmor&farfar som vart på Malta. Den är blommig. :D

Nu är jag helt slut. Jag ska ta ut linserna, tvätta bort mitt smink och däcka i säng. Imorgon ska jag träffa Bus, gå till H&M och göra latteskum till henne. På kvällen är det träning som gäller. Längtar.

Inga kommentarer: