torsdag, maj 31, 2007

I'll be yours. You'll be mine. It'll be fine, intertwined.

11:18

igår var en underbar kväll. jag däckade ihop ensam i Mikkis säng elva minuter över ett och somnade och klockan tre kom Manu och slängde sig över mig och skrålade om efterfest i rummet bredvid och undrade om jag ville med, men jag var trött. trots det gick jag in dit, virade in mig ett täcke och var social. i typ fem minuter, innan jag gick och la mig och somnade igen. klockan fem kom Mikkis och Manu in och väckte mig igen när de kom och la sig, och sen låg vi lite huller om buller i Mikkis säng och sov. det var varmt vill jag lova, tre pers, stängt fönster och massa filter. ingen frös, det var bra. :)

nu på morgonen tassade jag omkring och packade ihop mig, väckte Mikkis och kramade henne, kramade på en halvt medvetslös-sovande Manu och så hem med 08:15-tåget. hemma åt jag frukost, bytte om och gick till Willys. jag tror jag har ett sommarjobb till. lycka och pengar. ^^ idag tar Emil studenten och jag ska prata spanska med Jennylove. och solen skiner jättemassor. härlig dag. :)

Inga kommentarer: