fredag, maj 25, 2007

will you release me with a kiss?

14:38

jag har varit hos Mikkis och pluggat och på den mycket stressade vägen till bussen läckte min mat makrill-och-vitlökluktande vätska på mina nytvättade mjukisbyxor. det tyckte jag var inte riktigt schysst och satt och surade på bussen. sen kom jag hem till Mikkis och fick kaffe och var glad istället. jag har pluggat hyfsat i alla fall, dryga 5 sidor renskrivna och vi vet vad som är sant och inte. NIDDM är till exempel non-insulin dependant diabetes mellitus. det visste inte jag innan idag. :) innan idag visste jag inte ens att jag behövde veta det. :P

jag ska packa ner lite saker i en väska och sen ta mig hemåt. jag har inte varit hemma mer än en halvtimme i onsdags. konstigt nog saknar jag det inte alls särskilt mycket, det är skönt att vara ensam och kunna göra vad jag vill och som jag vill osv. ikväll kommer jag dessutom att vara hemma för bror har resolut kört ut mig ur huset med argumentet att han ska ha game:ing-night här och jag kommer ändå inte kunna sova. jag accepterar det, men det betyder inte att jag gillar det, vill jag bestämt påpeka.

jag längtar efter Bus& Julia.

1 kommentar:

Julia sa...

längtar efter dig med å jag e lessen för i söndgas, men vi tar igen det.. Love.