tisdag, maj 08, 2007

there's nothing else I rather do.

09:47

mina skrapsår på min hand håller på att göra mig tokig, för de kliar! ja, okej, jag vet att saker och ting kliar där det håller på att läka, men måste det klia så mycket? jag har redan försökt att dra bort en bit av skorpan, men då såg det ut som ett hål rätt in i handen och läskigt, så det tänker jag inte göra om. egentligen borde jag verkligen inte gnälla om just de såren, för det är så mycket "skyll mig själv"-faktor på dem att det inte skulle spela någon roll om min hand spontant ramlade av - jag har fortfarande förbrukat rätten att gnälla över det. men ändå. det kliar!

jag har börjat variera min grötfrukost på mornarna, det är värsta hitech nu. igår åt jag min sedvanliga rågflingor-havregryn-banan-med-linfö-och-mjölk-gröt, med på lunchen hade jag gröt med rågflingor, havregryn och bovete, med skivad apelsin, hallon, jordgubbar, hackad mandel och lite solrosfrön på. och mjölk. och imorse rostade jag havregryn och rågflingor med kardemumma och hade torkade fikon, rostade solrosfrön, björnbär och jordgubbar på gröten. behöver jag nämna att det var massa gott? folk underskattar gröt. gröt är underbart. :D

idag ska jag till Banana och plugga lite, och vid 15-tiden ska jag till Kållered. sen har jag något hål mitt i dagen innan det är träning ikväll. vet inte riktigt vad jag ska göra, men jag hittar nog på något? om inte annat har jag ett nytt fint anteckningsblock att skriva kloka saker i. eller, förresten, jag reserverar mig om klokheten i det jag skriver. ^^

jag det känns i magen, jag har en längtan efter något. nej, jag är inte hungrig, for once. :P det är nåt annat, men jag kan inte sätta fingret på det.

Inga kommentarer: