torsdag, maj 03, 2007

snabbt gästspel.

08:10

hoppsan, jag har visst inte skrivit på ett par dagar. :O
någon bra anledning? tja, egentligen har det inte hänt så mycket.. eller jo. fast ingenting jag känner enormt för att upprepa i skrift. i alla fall inte på några år framöver. jag har i alla fall haft nöjet att kunna konstatera att mina vänner är riktigt riktiga vänner. whoa, det är häftigt. det känns lite overkligt på sätt och vis, men jag blir glad långt ner i tårna och magen bara av att tänka på det. omständigheterna omkring det kunde i och för sig varit bättre, men ja. nu låter jag sådär mystiskt, vilket inte är meningen.

idag är det sista spurten i kurserna vi håller på med nu, sen är det bara dietetiken kvar. ska bli spännande att gå en kurs, och inte tre samtidigt. snacka om sjukt mycket att göra det senaste. lärorikt och roligt, yeah, men så sjuukt mycket att göra. man kan ju bryta ihop för mindre.

idag startar försäsongen med handbollen men jag ska ta en snabb träning efter skolan ändå. och ikväll, ikväll ska jag på Spider-man 3. woho, leve Marvel! :D

Inga kommentarer: