måndag, april 30, 2007

mornin paper dirt.

10:36

ätit frukost (prövat grötsallad. ovant, men inte på något sätt särskilt äckligt. konstigt med gröt som inte är varm bara.) satt igång ett bak med timjanbröd, lätt modifierat recept som vanligt och skrivit ut föreläsningar som jag ska plugga på. nu ska jag bara börja plugga också, det är problemet. ska iväg in till stan med bror sen och träna och handla lite. borde egentligen inte slösa pengar på mat - kanske kan få bror att bjuda mig på sushi? det vore så sjuuukt gott, har inte ätit det på evigheter. å andra sidan tror jag han åt det igår, men.. sushi liksom? det kan man väl äta två dar i rad? jaaa. :)

ska ner och kika på hur mitt bröd jäser, sätta på lite kaffe och sen städa rummet lite. ja, frivilligt. det ser ut som ett bombnedslag. igen. suck. jag tror mitt rum medvetet stökar till sig så under natten när jag sover.

herregud, jag har sjukt ont i svanken efter igår. ljuva smärta. ^^

1 kommentar:

Gabriella sa...

Jag äääääälskar din blogg!!!! Sluta aldrig! =D